۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۳

رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا ؛

دورتموند فقط لیگ قهرمانان اروپا دارد/ چشم شاختار به برزیلی‌ها

دورتموند فقط لیگ قهرمانان اروپا دارد/ چشم شاختار به برزیلی‌ها

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: تیم فوتبال دورتموند پیش از این فرصت قهرمانی در رقابتهای بوندس لیگا و جام حذفی آلمان را از دست داده و فقط لیگ قهرمانان را دارد تا فصلی بدون جام را به پایان نبرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار رفت تیم‌های فوتبال شاختاردونتسک و دورتموند در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسیده است و به نظر نمی‌رسد نماینده آلمان در بازی برگشت که فردا شب در "سیگنال ایدونا پارک" برگزار می‌شود چندان مشکلی داشته باشد.

دورتموندی‌ها در فصول 2011 و 2012 به عنوان قهرمانی بوندس لیگا دست پیدا کرده اند اما دست این تیم در حال حاضر از آن دو جام کوتاه است و فقط لیگ قهرمانان اروپا پیش روی زردپوشان قرار دارد.

"یاکوب بلاژکوفسکی"ف هافبک دورتموند، در خصوص این دیدار اظهار داشت: ما هرگز نگفته ایم که فصل بدی را پشت سر گذاشته ایم. مشخص است که می‌خواهیم لیگ قهرمانان اروپا را ببریم البته بایرن این فصل خیلی قدرتمند است. سبک بازی ما در جام حذفی مقابل بایرن نشان داد که تیم خوبی داریم و امیدوارم که پس از بازی فردا شب، تیم خوشحال ما باشیم.

تیم دورتموند به همراه شالکه و یوونتوس تنها تیم‌های بدون شکست این دوره از رقابتها هستند. یکی از نکات روحیه‌بخش تیم فوتبال دورتموند این است که تا به حال هیچ تیم اوکراینی نتوانسته در رقابتهای اروپایی مقابل این تیم به برتری برسد. آنها رکورد 5 پیروزی و دو تساوی مقابل تیم‌های اوکراینی دارند.

دیگر اینکه دورتموند تمام بازی‌های خانگی این فصل لیگ قهرمانان خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و تنها یک گل دریافت کرده است. البته شاختار هم رکورد بدی مقابل تیم‌های آلمانی ندارد. این تیم در پنج بازی گذشته خود مقابل آلمانی‌ها، سه برد و دو تساوی را تجربه کرده است. 11 گل از 12 گل شاختار در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا نیز توسط پنج بازیکن برزیلی این تیم به ثمر رسیده است.

کد خبر 2011073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha